.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :عضویت در سازمان شانگهای دروازه اقتصادی جدیدی باز می کند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عضویت ایران در سازمان شانگهای دروازه جدیدی فراروی اقتصاد کشور ایجاد کرده است و باید از آن بهره گرفت.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در نشست حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نکا و نشست با تولیدکنندگان از فعالان اقتصادی به عنوان سربازان عرصه تولید یاد کرد و گفت: برای تحقق شعار سال جاری نیازمند تلاش صنعتگران و مسئولان هستیم.

وی با اظهار اینکه وقتی شعار حمایت از تولید سر داده می‌شود همه باید پای کار بیاییم و وارد میدان شویم، گفت: رفع دغدغه‌های فراروی صنعت در زمینه‌های مشکلات برق، آب و زیرساخت‌ها نیازمند همت مسئولان استانی است.

وی گفت: بزرگترین خدمت آن است که از مردم و تولیدکنندگان گره گشایی شود هرچند تحریم‌های خارجی در بروز مشکلات چندان اثر ندارد اما تحریم‌های داخلی بزرگترین مسائل را ایجاد می‌کند.

آیت الله لائینی با اشاره به عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای از آن به عنوان دروازه جدیدی فراروی اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: گردش مالی این مجموعه ۴۰ درصد گردش مالی جهان است.

امام جمعه ساری یادآور شد: اگر سال‌های قبل وارد این سازمان می‌شدیم، تحریم‌ها چندان روی ما اثر گدذار نبود و امیدواریم این چشم انداز ایجاد شده بتواند به بستر اقتصادی و تولید رونق بخشد.

وی با اظهار اینکه دولت انقلابی جدید با شعار مردمی بودن وارد میدان شده است، افق پیش روی را روشن و امیدوار کننده ذکر کرد و گفت: ۸۰ درصد موفقیت‌های بخش تولید مرهون تلاش این قشر است و بخش دولتی نیز باید حامی این بخش باشد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.